Tuesday, 24 August 2010

STRESSS!!!!!!!!!
Already feels stress with my works...Assignments...Friends...Roomates...Classmates...
It specially goes to my roomates n their friend...Menyampah tagan gaban aku tgk muka dia...hari2 merempat dlm bilik kitaorg...almaklumlah,roomates dia x seprihatin my roomates...
Punyalah xsependapat sampai bilik A416 tue jadi tempat sidai kain baju toiletmates diaorg...sorg merempat kat bilik org len,sorg kat bilik kitaorg...kesian kat fazah...dia duduk dgn toiletmate dia jew...
skunk nie baru arr ok cket coz dia da balik ke pangkal jlan...dia tao mna tmpat dia...n she should noe how much i do not like her...eventhough roomates aku rapat dgn dia...skunk nie plax roomates aku ibarat salahkan aku bila minah celaka tue balik bilik dia...roomates aku mcm xmao ckp ngan aku,or berborak mcm dulu dgn aku...
a
papew pown,ada aku kisah...??!!aku xhadap arr nak ada kawan yg ibarat kcg lupakan kulit...!!

2 comments:

  1. Stress kerja kalau berhenti ja.. jadi macam kami.. relax~ Ahahaha.. Woots.. Rakan apakah semacam itu? Danna, I suke cara u.. macam ni la girl i.. hidup kena berdikari.. tak mati pun tak de kawan.. kalau xde i baru mati k? Ahahahaha Oops.. u nampak garang a post kali ni.. garang smpai lupa letak title ea.. teeheehee meh i kish sepam dua kasi reda amarah u! Mwahxxx! xP

    ReplyDelete
  2. hahax..
    thanx ili..
    mish u guys...^^
    Mmmwwwaaaaahhhh....=P
    kali nie da ok da...^^

    ReplyDelete