Sunday, 27 March 2011

Yeay..!!

Yaips..
Sronoknya bila blog Dhiya da cantik...
Kawan Dhiya yang banyak tlg Dhiya ttg it nie...
Almaklumlah...
Dhiya nie buta IT cket..
Hehe..~

Nti balik Penang,Ilishaheera,tlg ajar Dhiya ttg IT nie lebey2 cket eyh...
LOL
Dhiya shuka giler larh blajar menda bawu nie...
Weet weet..=)

Love,
DhiyaDiyana.

4 comments:

  1. Blog cantik? "Kau ingat kau cantik?" xP
    Ni, kalau buta IT, nak on lappy pon tarak taw, taw? Kira anda cuma kabur IT. Potong bawang banyak-banyak ea. Nanti ayaq mata keluaq, kira cuci mata a. Jangan tengok anak teruna orang pulak. Aduh... Taw la tu pon salah satu cara untuk mencucikan matanye pun...
    Ajaq tentang IT!? Jangan katakan IT, ET pon den bolehhh! xP
    Weet weet? Twitter? Kau ada?

    ReplyDelete
  2. eyh..kalo xcantik,saya xpost gambao saya...
    lalala..~
    oklarh,saya rabun IT jewp..buta tue mcm kejam sgt...
    agagaga..~
    twiter..??xdak larh dear...
    saya hanya guna fisbuk(sebutan ustaz kami) sahaja skunk nie...
    hehehe..~

    ReplyDelete
  3. Saia rindu mata pelajaran agama v.v
    Aii! Comei teddy bear belah kanan tu? xP

    ReplyDelete
  4. saya rasa biasa2 jewp coz kat sini pown saya s2dy agama...^^

    cik ted sblh nie...??
    mesti arr comei...mcm saya...=P

    ReplyDelete