Monday, 26 September 2011

Luahan Hati...

My dearest reader...*ntah ada reader,ntah x kan..=)
Ape pown Dhiya nak cerita sumtin..
Ntah apalah yg korang rasa Dhiya xpasti..tapi Dhiya terasa sakitnya hati yg teramat sgt bila kita cerita soal hati,org kita percaya sampaikan kat org lain..=,="

Sebenarnya,Dhiya kalo boleh xnak lah cerita dekat sorang makhluk Allah yg bergelar Wanita..
Kawan Dhiya g ceritalah plop kat Wanita ni..Wanita ni Dhiya xbrapa nak caya sgt coz mulutnya yg lancang..

One day,Wanita dtg bilik nak ambik movie dari Dhiya(Dhiya suka kumpul movie,tgknya ntah bila..),Wanita tu dgn slumbernya,"Ko tao x si A dgn si Tenok"(nama gelaran semata2 kerana namanya sgt alergi di sini..)
Dhiya="Owh ye ke..??"*dlm ati,sora kao xdak lgi kuat ke??rumet2 akuy skunk bukannya tau ttg aku dgn Tenuk ni dulu..
Wanita="kao xkisah ke.??eleh Dhiya..mcm aku xtao kau..."
Dhiya=Dgn isyarat mata yg besar alam ni.."Lah..biarlah dia dgn sapa pown..xeffect hidup aku pown..Eyh cerita apa kao nak ambik tdi??dah habes blom??"*dlm hati,cepatlah balik n jgn dtg lg kalo kedtgan mu hanya mengundang keresahan d hatiku...

Actually,xsemuaorg tahu Dhiya dulunya pernah suka kat Tenok..*sorry ea Tenuk.Dhiya suka nama tu kat awak..*yg tahu hanyalah teman2 rapat Dhiya..Dhiya skarang berusaha melupakan Tenuk..Bukan sbb dia dgn si A..Tapi mmg dah lama Dhiya berhasrat nak lupakan Tenuk..Dhiya xnak berharap pada yg xsudi..Biarlah Dhiya yg tarik diri..

*Actually,si A xkapel pown dgn Tenuk..Diaorg rpat je..Si A still lgi dgn boifren lama dia..

Love,
Dhiya_Diyana

No comments:

Post a Comment