Saturday 24 September 2011

Sakitnya Cinta..='(

Hari ini ntah kenapa terbit rasa ingin menulis ttg isi hati aku yg retak menanti belah ini..
Hati ini..sumpah sakitnya xterperi bila kita menyintai insan yg xpernah nak ambik tahu ttg hati ini…sakit sgt.. hanya Allah jea yg tahu betapa sakitnya…

Duhai hati..dah berkali aku pesan padamu agar jgn mudah jatuh..

Tapi kenapa kali ni hati ini ibarat telah dihiris dgn kaca lagi disimbah air limau ke hati yg luka..sakitnya ya Rabbi..

Aku xpernah minta yg lebih ya tuhanku…aku hanya ingin dicintai oleh lelaki yg aku cintai selayaknya…

Aku xpernah nak minta semua org menyintai aku..tapi cukuplah insan yg aku cintai menyintai aku..

Ya Rabbul Izzati.. berilah aku peluang mengubati luka yg parah ini sekiranya dia bukanlah insan yg selayaknya di hati ini… Berikanlah aku petunjuk dan hidayahMu agar aku xterus terleka dgn kasih sayang yg dicipta manusia ini ya Tuhanku..

Tunjukkanlah aku kasih sayang yg suci dari insan yg bernama lelaki yg sentiasa melabuhkan kasihnya padamu ya Tuhanku yg Maha Suci..


Yang Terluka,

Dhiya_Diyana.

No comments:

Post a Comment