Monday 12 March 2012

Duhai Hati..


Assalamu'alaikum..

Dear readers..=)

Korang mesti tertanya2 kan apa yang Dhiya nak ceritakan sgt ttg hati kat post Dhiya kali ini...=O

Tadi,sebenarnya,Dhiya tggl berdua je dgn Piekah kat rumah sewanya sebab teman2nya outing...
Jadi,mcm2lah yang keluar sbg topic perbincangan kitaorg..=)

Yang paling tak boleh belah,Piekah tanya Dhiya mcm nii..

"Dhiya..Napa kau xdek bopren eh??"

Dhiya dgn muka terkezut beruknya menjawab..
"Napa tetiba ek??"

Si piekah pown bertanya lagi..
"Ke kau memilih sgt.Bukan aku tak tahu ramai yang nak kat kau.."

Dhiya pown menjawab tanpa berfikir panjang..
"Mana ada org yg nakkan aku..Huhu.."

Si piekah yang tak berpuas hati bertanya lagi..
"Dhiya..Ke kau tggu A**R datang lamar kau nii..?"

Dhiya dgn muka berkerut terus bertanya tanpa berfikir..
"A**R mana ek??"
*serius tak igt kat dia time tu..

Piekah pun terus jawab..
"A**R insaniah laa..."

Dhiya..
"A**R??xlahh..gila kau aku nak kat dia..Dah laa dia tu muka innocent je..Aku ni nakal Subhanallah..Serius,Dhiya xpernah terpikir pon nak kat dia sebab Dhiya hanya admire dia sbgai seorg yang sgt baik..tu je.."

Maka,Piekah pown menjawab..
"Baguslah mcm tu..Kalau tak,berperang kau dgn Kak Senior tuu.."

Dhiya..
"Kawan..sejahat2 aku lah kan,aku tak pernah terfikir langsung utk kebas atau rampas buah hati org...Tambah2 orang yang kita rapat.."
....
...
...
...

Sejenak itu,Dhiya terfikir..Mungkin Dhiya sukar nak terima org lain sebab Dhiya tak nak terluka..Or maybe takde yang mampu menggugat perasaan ini..
Or maybe Dhiya xboleh nak lupakan Tenuk..
(ohh pleeaasseee..Dhiya.. you need to forget that Tenuk..)
=,="

Atau..Mungkin jugak Dhiya hanya menanti seseorang yang ingin mengambil Dhiya sebagai isteri..Bukan sebagai teman wanita...

Insya-Allah 'dia' ada di luar sana untuk Dhiya..
(^_^)


Cinta Untuk Dia yang Halal,
Dhiya_Diyana.

No comments:

Post a Comment